Tjäääna.. Idag har jag sågat av träbitar till min ram som är 30x25 cm för sen ska jag göra en symbol och ha i ramen, har inte bestämt vad jag ska ha än.. Iallafall jag använder tekniken gering och sågar då med en geringssåg. Okej det va allt jag gjort idag, ses nästa gång!
Hejdåå :)