onsdag 11 december 2013
Syslöjd 6.
Idag fortsatte jag sticka på mitt fodral, jag stickade klart med det ljusgråa garnet och började sticka med det mörkgråa garnet igen. Jag valde att sticka med dom färgerna för jag tyckte dom passa och dom passar till alla kläder. Jag valde och att sticka randigt för jag tycker det är väldigt stilrent och fint. Nästa gång hoppas jag att mitt fodral ska bli klart och då kommer jag nog lägga upp en bild på fodralet :)
onsdag 4 december 2013
Syslöjd 5.
Hejsan! Idag har jag fortsatt att sticka, jag stickade klart med det mörkgråa garnet och bytte sen till det ljusgråa. Jag tänkte ta hem min stickning och försöka sticka klart mitt fodral tills nästa vecka :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)