Maja Samuelsson, skolblogg
Sidor
Syslöjd
NO, plast
Akustik
onsdag 4 december 2013
Syslöjd 5.
Hejsan! Idag har jag fortsatt att sticka, jag stickade klart med det mörkgråa garnet och bytte sen till det ljusgråa. Jag tänkte ta hem min stickning och försöka sticka klart mitt fodral tills nästa vecka :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar