onsdag 20 november 2013

Syslöjd 4.

Förra gången så va vi på ett café och stickade, då började jag sticka med den ljusgråa färgen och idag så fortsatte jag med den ljusgråa och hann precis börja med den mörkgråa färgen :)

1 kommentar:

  1. Skulle vara trevligt att se en bild på hur långt du har kommit.

    SvaraRadera