onsdag 6 november 2013

Syslöjd 3.

Idag har jag fortsatt att sticka, jag skulle stickade med 3½ mm stickor, men jag ville sticka tätare så jag började om och stickade med 2½ mm stickor. Jag hann precis börja sticka om när vi skulle sluta så jag har inte gjort så jätte mycket på min nya stickning.
Nästa gång ska jag fortsätta och då ska vi även gå och fika på ett café :)

1 kommentar:

  1. Bra beskrivet hur och varför du bytte stickor.

    SvaraRadera