Idag har jag intervjuat 3 personer om hur dom skulle använda en tygkasse och hur dom vill att den ska se ut.
Här kan du läsa mina intervjuer:
Person 1:
Vad skulle du använda kassen till? - Allmänt till vardagen.
Vilken färg skulle den ha? - Den skulle vara vit eller ljusrosa.
Skulle du vilja ha några detaljer på den? - Ja, det skulle vara fint med ett guldigt Chanel märke eller något fint detaljband.
Ska det vara någon ficka i påsen? - Ja en innerficka så man kan ha nycklar och mobil i den.
Ska den vara stadig eller mjuk? - Den ska vara mjuk, men tyget måste vara hållbart så kassen inte går sönder.
Hur långa ska axelbanden vara? - Ungefär till höften.
Hur stor ska den vara? - Den ska vara så stor så att det får plats en dator i, typ 2 A4 papper.
Person 2:
Vad skulle du använda kassen till? - Jag skulle använda den till att ha böcker i.
Vilken färg skulle den ha? - Någon neutral färg.
Skulle du vilja ha några detaljer på den? - Ja om det ska vara någon neutral färg så är det ju ganska fint om man har någon rolig detalj.
Ska det vara någon ficka i påsen? - Ja i kassen är det ju bra att ha en ficka så man kan ha nycklar i den.
Ska den vara stadig eller mjuk? - Den ska vara mjuk men ändå hållbar.
Hur långa ska axelbanden vara? - Jag tycker dom ska räcka till höften.
Hur stor ska den vara? - Ungefär 2 A4 papper stor.
Person 3:
Vad skulle du använda kassen till? - Jag skulle använda den som en vanlig väska.
Vilken färg skulle den ha? - Jag tycker den ska va i lite mörka färger.
Skulle du vilja ha några detaljer på den? - Ja något ljust mönster eller något band skulle vara snyggt.
Ska det vara någon ficka i väskan? - Ja en ficka i kassen.
Ska den vara stadig eller mjuk? - Den ska vara mjuk, platt och hållbar.
Hur långa ska axelbanden vara? - Till höften tycker jag.
Hur stor ska den vara? - Typ 2 A4 papper.