Maja Samuelsson, skolblogg
Sidor
Syslöjd
NO, plast
Akustik
tisdag 18 november 2014
Syslöjd 6.
Idag har jag bara gjort skisser på hur jag vill att min kasse ska se ut. Nästa gång får du se hur dom ser ut för jag ska finslipa dom lite.
1 kommentar:
Anonym
21 november 2014 kl. 03:38
Ser jag fram emot.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ser jag fram emot.
SvaraRadera