Jag har faktiskt ingen aning om hur lång tid det har tagit att göra den här bakduken, men nu är jag iallafall klar.Jag tycker resultatet blev som jag hade tänkt mig, bara att det tog lite längre tid än vad jag hade tänkt.
Jag är nog mest nöjd över cupcaken jag broderade på bakduken.
Något jag skulle kunnat göra annorlunda va nog att vara lite snabbare med att bli klar eller att kanske göra något mindre broderi och enklare.
Något annat jag ångrar lite att jag inte gjorde är dubbel fåll på två av sidorna, jag gjorde det på två sidor bara för att testa men jag skulle ha gjort det på alla sidorna för jag tyckte det såg bättre ut.
Det vi gjorde var inget nytt för mig, för jag har både broderat och, inte gjort en bakduk, men gjort en handduk och det är ju samma struktur. Så det här var inget nytt.
Jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja ta med till nästa område, jag kanske broderar något på min kasse?:)
