Idag har jag ritat av mina skissmått på ett mönsterpapper och sen klippte jag ut det. Sen så satte jag fast mönsterpappret på det svarta tyget som jag ska göra min kasse av, jag nåla fast mönsterpappret. Sen så klippte jag ut det svarta tyget längs med mönsterpappret så att det blev lika stort.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar