tisdag 25 november 2014

Syslöjd 7.

Idag så har jag valt vad jag ska ha för form på min kasse. Jag ska bara ha en vanlig kasse med en liten botten. Sen började jag att rita en slarvig skiss på hur måtten på min kasse ska vara. Jag skulle börja att rita av skissen på ett mönster papper men jag hann inte så det ska jag göra nästa vecka.

Så ser min skiss ut på måtten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar