Idag började jag med mitt riktiga mobilfodral, jag har inte hunnit så långt för det är 52 maskor och så vill jag att det ska bli bra så det går inte så fort. Jag började sticka med den mörkgråa färgen.
Nästa gång ska jag fortsätta och då ska jag nog börja sticka med det ljusgråa garnet :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar