Maja Samuelsson, skolblogg
Sidor
Syslöjd
NO, plast
Akustik
onsdag 20 november 2013
Syslöjd 4.
Förra gången så va vi på ett café och stickade, då började jag sticka med den ljusgråa färgen och idag så fortsatte jag med den ljusgråa och hann precis börja med den mörkgråa färgen :)
1 kommentar:
Anonym
29 november 2013 kl. 02:48
Skulle vara trevligt att se en bild på hur långt du har kommit.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Skulle vara trevligt att se en bild på hur långt du har kommit.
SvaraRadera