Idag fortsatte jag sticka på mitt fodral, jag stickade klart med det ljusgråa garnet och började sticka med det mörkgråa garnet igen. Jag valde att sticka med dom färgerna för jag tyckte dom passa och dom passar till alla kläder. Jag valde och att sticka randigt för jag tycker det är väldigt stilrent och fint. Nästa gång hoppas jag att mitt fodral ska bli klart och då kommer jag nog lägga upp en bild på fodralet :)
Läs i ditt drivedokument.
SvaraRadera