Maja Samuelsson, skolblogg
Sidor
Syslöjd
NO, plast
Akustik
torsdag 24 januari 2013
Första inlägget!
Tja Tja bloggen
... haha nej men jag heter Maja och går på Värgårdsskolan, den här bloggen kommer jag använda när jag har slöjd, jag kommer skirva vad jag har gjort osv..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar