Hejsan bloggisen! Idag har jag jobbat med ciselering, jag fick en bit mässing som jag värmde med en gastub så den vart 800 grader men sen kylde jag ner den i vatten, sen tillverkade jag ett tryckverktyg av trä som jag använde till att trycka ett M i min mässingbit med, det var ganska lätt att göra det här så det kommer nog gå bra sen när jag ska göra den riktiga symbolen till min ram.
Hejdåå!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar