torsdag 7 februari 2013
Träslöjd 1.
Tjäääna.. Idag har jag sågat av träbitar till min ram som är 30x25 cm för sen ska jag göra en symbol och ha i ramen, har inte bestämt vad jag ska ha än.. Iallafall jag använder tekniken gering och sågar då med en geringssåg. Okej det va allt jag gjort idag, ses nästa gång! Hejdåå :)
torsdag 24 januari 2013
Första inlägget!
Tja Tja bloggen... haha nej men jag heter Maja och går på Värgårdsskolan, den här bloggen kommer jag använda när jag har slöjd, jag kommer skirva vad jag har gjort osv..
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)